html模版老馬:感謝北控讓我留北京 感謝球迷歡呼與噓聲
北京時間7月30日,馬佈裡正式亮相北控,他在微博上寫下一篇上文,來感謝北控俱樂部給他這個機會留在北京機會打球,同時他也感謝每一位CBA的球迷,感謝他們的歡呼聲與噓聲,這給瞭他能量去更努力的比賽。

以下是長微博中英文原文:

尊敬的俱樂部和贊助商領導,主教練、我的隊友以及到場的嘉賓們大傢下午好。就像剛剛所說的,從下午的3:33分開始,我們來一起創新一些積極的能量。

首先我想感謝上帝讓我有機會留在傢中,感謝北控給我這個機會,我非常感謝李春利先生和總經理呂錦清先生給我這個40歲的老兵繼續在我所愛城市打球的機會。

我將傾盡我體內的一切去戰鬥,因為這就是我的本性。我將會盡全力去帶領我的球隊去克服一切困難以及幫助每一位隊員去提升和成長。

我對這個新賽季真的充滿期待因為這也將會是我人生最後一個賽季。噢、我真不敢相信21年的職業生涯終於要來到結束的一天。這陪伴瞭我大半生的運動事業將會在我最愛的城市北京畫上句號中古設備買賣

這實在是太美妙瞭。

每當我在比賽裡得分的時候我都會聽到從觀眾席傳來的”馬佈裡MVP”的歡呼聲,此刻我感到非常的幸福和榮幸,也就是因為這種能量讓我從此離開不瞭這座城市。

在結尾的時候我想感謝每一位成為瞭CBA粉絲的球迷,我想感謝你們的歡呼聲和噓聲(微笑),給我能量讓我更努力的去比賽。我希望下賽季在奧體中心我們能帶給球迷們更精彩的比賽。這將是我以籃球運動員身份參加的最後一個賽季的比賽。我感謝北京這座城市給予我能量讓我可以留在我想留的地方,我的心、精神和靈魂都愛你們。

愛就是愛

Good afternoon to the leaders my coaches, teammates, distinguish guest in the press. 3:33 as we said. Creating positive energy from the start in the mind with the time.

I would like to first thank God for another blessing received by Beikong for keeping me home. I'm forever thankful to Mr Lichunliand the GM Lvjinqing for giving me a chance to compete as a 40 year old veteran in the city I love.

I will fight with everything I have inside of me it's my nature. I will do my best to lead the team through all of the challenges along with helping each player get better and grow for the future.

I'm excited for the season as this is my台中中古餐飲設備收購 last season. Wow I can't believe 21 years of professional basketball is coming to an end. More than half my life will end in my beloved city BEIJING.

How amazing is that?

I feel so blessed and honored to play before the people who empowered me every time a basket was scored by screaming Mabuli MVP. It's impossible to leave this type of energy.

In closing I want to thank every fan of the CBA for becoming a fan of the CBA. I want to thank you for your cheers and even the boos (smile) they were just as empowering as it made me play harder. I hope next season we can make the Olympic arena a destination for fans to see some amazing basketball and of course my final games as a player. I love you with my heart my spirit in my soul BEIJINGfor giving me the positive energy to be whatever I can be.

LOVE IS LOVE



台中二手冰櫃買賣

台灣電動床工廠 電動床

台灣電動床工廠 電動床

一川抽水肥清理行|台中抽水肥|台中市抽水肥|台中抽水肥推薦|台中抽水肥價格|台中水肥清運

arrow
arrow
    全站熱搜

    gwk020g0q0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()